Servicii IT

Livrarea serviciilor IT este conforma standardului ISO/IEC 20000-1:2005, conform certificarii pe care o detinem, ce stabileste cerintele pentru un sistem de management al serviciilor IT, incluzând asteptarile pe care organizatia le urmareste pentru a furniza servicii IT eficiente, consistente si de inalta calitate.
Orientarea pe servicii, managementul sistemelor si controalelor asigura abordarea ca un proces integrat pentru furnizarea de servicii. Standardul este aliniat cu IT Infrastructure Library (ITIL), recunoscut la nivel global ca un set de cele mai bune practici pentru managementul serviciilor IT.


SUPORT SI MENTENANȚĂ

Urmărim o abodare orientată spre servicii și dezvoltăm o strategie adaptată propriului business și nevoilor tehnologice ale clientului, oferind astfel suport IT 24/7 pentru creșterea eficienței afacerii și asigurarea unui ROI mai mare în investițiile de infrastructură:

  • Suport Enterprise (Core Infrastructure Services, Networking, Storage & Backup, Virtualisation, Migration, Consolidation)
  • Databases (Oracle, SQL Server, MySQL) – administrare, dezvoltare, performance tuning;
  • 24/7 Technical Service Desk;


SOLUȚII SOFTWARE

FULL LIFE-CYCLE DEZVOLTARE SI IMPLEMENTARE

  • Dezvoltare software: Back-end (Java, .NET(C#), Ruby, PHP) si Front-end (JavaScript (Angular, React), CSS, HTML)
  • Analiza cerințelor de business
  • Dezvoltare arhitectură și design soluții
  • Implementare soluții software
  • Testare software și automatizare
  • Management al release-urilor
  • Roll-out, Mentenanță și Suport

 

BUSINESS INTELLIGENCE

O soluție Business Intelligence oferă flexibilitatea de care are nevoie un business pentru a inova cât și pentu a stabili un echilibru între control, securitatea datelor și conformitate. “Data Literacy” (abilitatea de a găsi informații din date) este “noul skill” pe care orice companie ar trebui să-l dețină. Noi răspundem la această nevoie prin servicii silver-bullet: Strategie BI și Dezvoltare arhitectură; Design și implementare soluții Data Warehouse; Data Control Management și Managementul calității.


DIFERENȚIATORI:

COMPANIE

  • Accent pe satisfactia clientului si comunicare;
  • Expertiza dovedita a echipei in dezvoltare de solutii software enterprise si infrastructuri mari, support si mentenanta;

 

LOCALIZARE

  • Iasi este al doilea centru academic ca marime din Romania;
  • Iasi are a doua cea mai rapida conexiune broadband in Romania si a cincea cea mai rapida in lume, cu o viteza medie de 101.43 Mbps.
  • Romania ocupa pozitia a 13 in 2016 privind Indicele de localizare a serviciilor globale A. Kearney, ranks 5;
  • Romania are cel mai bun raport profesionisti IT&C pe cap de locuitor in tarile Europei Centrale si de est.