Evaluarea performanţei

O schimbare de organizare efectivă se bazează foarte mult pe crearea de noi practici la locul de muncă -piesa centrală din cadrul culturii organizaționale. În acest context, introducerea de KPI (Key Performance Indicators – Indicatori cheie de performanță (ICP)) trebuie să fie realizată într-un mod care sprijină și extinde ideea unui parteneriat de cooperare la locul de muncă-un parteneriat în rândul angajaților, managementului, furnizorilor, clienților, și comunității în care organizația operează.

Realizare sistem de evaluare a performanței echipei se face urmărind criteriile:

  • FINANCIAR - Utilizarea de active, optimizarea capitalului de lucru.
  • DEZVOLTARE ȘI ÎNVĂȚARE PERMANENTĂ - Responsabilizarea, creșterea expertizei, adaptabilitate, motivare.
  • ORIENTARE CLIENT - Creșterea satisfacției și profitabilitatea clienților,
  • PROCESE DE LUCRU - Livrarea integrală, la timp, optimizarea tehnologiei, relații eficiente între departamente, pe verticală și orizontală.
  • MEDIU ȘI SATISFACȚIA ANGAJATULUI - Atitudinea pozitivă a organizației, păstrarea personalului cheie duce la creșterea gradului de aprecire, imagine.