COMUNICARE SERVICII CLIENȚI

Sesiuni disponibile:
2017-09-18 - in

Un client calm și mulțumit, care revine cu plăcere, este cerința de baza a fiecărei afaceri. La cursul nostru învățați și aplicați practic tehnici de relaționare cu clienții, aplicate în contexte reale de business.

Cui se adresează?

Specialiştilor în vânzări, relaţii cu publicul; Şefi birou/servicii.

Beneficii:

  • Eficientizarea relaţiei cu clienţii
  • Strategii pentru obţinea informaţiilor care să te ajute să dezvolţi comunicarea verbală, non-verbală şi paraverbala
  • Deprinderea modalităţilor de comunicare eficientă cu clienţii indiferent de tipul lor: mulţumiţi sau nemulţumiţi
  • Îmbunătăţirea serviciul de relaţii cu clienţii
  • Înţelegerea şi interpretarea corectă atitudinilor clienţilor
  • Învăţarea strategiilor de adapatre fiecărui client în parte, indiferent de nivelul culturar, apartenenţa, mediul cultural etc.

Competenţe:

  • Organizaţia orientată – client
  • Păstrează-ţi clienţii: acţiuni simple, recompense semnificative!
  • Rezolvarea conflictelor şi a situaţiilor de criză
  • Corespondenţă oficială – între reguli şi eticheta

Formular inregistrare