Comunicare Servicii Clienti – in Company

Comunicare Servicii Clienti – in Company

3.200,00 lei FĂRĂ TVA

Un client calm și mulțumit, care revine cu plăcere, este cerința de baza a fiecărei afaceri. La cursul nostru învățați și aplicați practic tehnici de relaționare cu clienții, aplicate în contexte reale de business.

CUI SE ADRESEAZĂ?

Specialiştilor în vânzări, relaţii cu publicul; Şefi birou/servicii.

BENEFICII:

  • Eficientizarea relaţiei cu clienţii
  • Strategii pentru obţinea informaţiilor care să te ajute să dezvolţi comunicarea verbală, non-verbală şi paraverbala
  • Deprinderea modalităţilor de comunicare eficientă cu clienţii indiferent de tipul lor: mulţumiţi sau nemulţumiţi
  • Îmbunătăţirea serviciul de relaţii cu clienţii
  • Înţelegerea şi interpretarea corectă atitudinilor clienţilor
  • Învăţarea strategiilor de adapatre a fiecărui client în parte, indiferent de nivelul culturar, apartenenţa, mediul cultural etc.

COMPETENŢE:

  • Organizaţia orientată către client
  • Păstrează-ţi clienţii utilizând acţiuni simple, recompense semnificative!
  • Rezolvarea conflictelor şi a situaţiilor de criză
  • Corespondenţă oficială  între reguli şi eticheta